Uitnodiging Jaarvergaderingen 26 10-2021

De natuurijsclubs ‘IJsclub Grouw’ en ‘Foar It Jonge Folkje’ houden op dinsdag 26 oktober hun jaarvergaderingen. Het begint om 20.00 uur en het is in de kantine van sportcomplex Meinga. Leden hebben alleen toegang met een geldige QR-code (op mobiele telefoon of op papier) óf het vaccinatiebewijs óf een geldige negatieve test van maximaal 24 uur. Bij binnenkomst wordt er gecontroleerd.
Omdat in het verleden is afgesproken de vergaderingen korter te houden, is er naderhand tijd over voor een gastspreker. Voor dit jaar hebben de besturen een paar prominente sprekers vastgelegd, nl. de gebroeders Hans en Wim Anker.
Omdat er maximaal 60 personen in de kantine kunnen, moeten belangstellenden zich van tevoren via e-mail aanmelden op: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..